tisdag 12 maj 2009

Park premiär




Japp, idag har Iris varit i lekparken för första gången. Det blev alldeles för tåkigt här inne så vi promenerade de ynka 100 metrarna till parken och lekte lite. Först ville hon bara sitta i min famn med sen kom andra barn dit och då blev hon så tuff så. Bökade i sandlådan, kröp i gräset, gungade och åt grus. De fina skorna hon fick av tanti Gitta hade hon på sig också så hon såg så stor ut vår lilla bebis. Hon satt och ojade sig länge över skorna och slickade lite på dem före hon var beredd att röra sig med dem.
Nu sover ärtan där ute, hon har bara sovit en timme hittills idag så jag hoppas på en timme till nu. V kom hem på en lång lunch så jag passade på att smita iväg till gymmet. Det var otroligt skönt och kroppen darrade sådär uppiggande efteråt.
Nu kom V hem för att äta middag så jag ska joina honom. Ikväll ska det städas här hemma och sen då Iris somnat ska jag ta itu med fönstertvättandet. Ha en fortsatt bra dag gott folk!

Inga kommentarer: