söndag 30 augusti 2009

Söndag

Villaavslutningen firades inte helt överraskande här hemma. Iris somnade som vanligt kl 19 och jag och V åt en massa god mat ocg såg på film. Vi satt en stund på terassen och tittade på alla rakteter och somnade före kl 11. Det behöver inte vara så invecklat, det är väl sällskapet som är avgörande eller hur?
Jobbat har jag gjort i dagarna två men nu är jag ledig några dagar igen. Imorgon ska jag agera sjukhusbesökschaufför och försöka hitta en present åt min bättre hälft. Det var tänkt att F och lilla busJ skulle komma på besök men det får bli en annan dag.
Annars då? Iris är ljuvlig och full av liv som vanligt. Hon lär sig på mycket hela tiden. Hon kör brummandes omkring med bilar och låtsas at hon äter mat ur plastkastruller. När exakt har min dotter blivit så stor?

Inga kommentarer: