söndag 30 augusti 2009

Nya tider

Nu ska bloggen lösenordsskyddas. Mest för att besökarantalet har ökat så otroligt mycket den senaste tiden och dels för att det skulle kännas tryggare att ha mer bilder på bloggen om jag visste ungefär vem och vilka som har tillgång till dem.
Lösenordet får du via mail alexandrastenman@hotmail.com eller varför inte via facebook. Har du inte tillgång till något dera hör du av dig via kommentarsfältet här så löser vi det så. Känner jag dig inte till namnet kan du ju berätta lite om dig själv och varför du läser samt/eller länka en egen blogg. Tack på förhand.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vill gärna ha lösenordet sen! Väldigt intressant och bra att få läsa om din blogg nu då vi snart e i samma situation! :) /emilia

Anna sa...

Jag vill också fortsätta läsa! :)

Anonym sa...

D sko ha varit trevligt att fortsätta läsa om er vardag.. fast jag int känner er, hittade din blogg via nån bekants sida för en lång tid sen :)

sofia sa...

jag skulle också vilja fortsätta läsa din blogg :)