lördag 26 november 2011

En fin överraskning

Jag fick ett trevligt mail och ett ännu trevligare paket på posten nu i veckan. Allra trevligast blir det nog ändå för er som har möjlighet att vinna det som fanns i paketet. Jag kommer att lotta ut ett fint litet kit i veckan nu tre veckor framåt, missa inte det!

Men i samband med mailet slog det mig ändå hur många som ändå måste läsa bloggen. Det är länge sedan jag har kollat upp någon exakt statistik men mail från läsare droppar in så got som varje dag och de senaste veckorna har tre olika tidningar ringt upp mig just pga bloggen. Det är ju både roligt och skrämmande. Mest roligt kom jag fram till. Något som också är roligt är de fina mailen jag får av er läsare. Det är fina ord, tankar och lite allmänt pepp. Tusen tack för det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande!